woensdag 19 december 2007


Wie had gedacht dat er zo snel alweer iets te melden zou zijn, ik in ieder geval niet.
Ik ben heel erg verdrietig dat ik nu alweer iets te mailen heb, Peter, Martin en Nicky trouwens ook. Peter begon zich in de loop van de avond toch niet lekker te voelen, de koorts steeg tot 40.5 graden, ook werd hij misselijk en moest spugen (ws van angst dat we toch de dokter zouden bellen). We hebben de oncoloog gebeld en die stuurde ons door naar de spoedeisende hulp van het umcg. Gelukkig was Susan op dat moment bij ons zodat we met een gerust hart konden vertrekken, want we moesten natuurlijk ook aan Nicky denken. In het ziekenhuis is weer bloed afgenomen uit het infuus. Die waarden gaven aan dat de witte bloedcellen ten opzichte van vanmiddag dus weer gedaald waren. Waarop is besloten op Peter op te nemen en hem via het infuus antibiotica te geven. Ook had hij over de hele dag erg weinig geplast, dus kan het nu nog zijn dat hij wat extra vocht via het infuus krijgt. Martin is bij Peter in het ziekenhuis gebleven, zodat ik thuis voor Nicky kon zorgen. Ik laat het eerst hierbij, want ik ben vreeeeeeselijk moe en heel erg verdrietig.
Blijf voor Peter en ons allemaal bidden, we hebben het nu heel hard nodig.

Groeten
Martin en Alide

14 opmerkingen:

Johan zei

-----
Lieve Alide en Martin ,

Wat een gebeurtenissen zeg, alles volgt elkaar zo gauw op .Maar wel heel verstandig dat jullie een goede nachtrust proberen te maken ,want vooral in zo'n tijd ben je rust nodig .
Het is wel zo natuurlijk dat hij in het ziekenhuis wel de beste hulp krijgt en ook de eerste.
Niet dat hij dat thuis niet krijgt ,want er gaat niks boven thuis .Maar als hij zo misselijk is dan vergt het veel van hem maar ook van jullie ,want het kan heel hevig zijn .Ik heb het allemaal van nabij meegemaakt .
Lieve mensen heel veel sterkte ,en lieve groet in verbondenheid .
Johan

Margriet zei

Lieve mensen,
Wat een nare berichten, je hoopte zo dat Peter de chemokuren zonder teveel complicaties door zou komen, en nu dit.
We wensen jullie alle sterkte en moed toe, en vergeten jullie niet.
Liefs Kees en Margriet

Christien zei

Lieve Martin, Alide, Peter en Nicky,

Wat maken jullie samen een moeilijke tijd door, en wat heb ik veel respect voor de manier waarop jullie ermee omgaan.
Wat sneu voor Peter dat hij weer moest worden opgenomen, wat zal het kereltje zich ellendig voelen, en jullie als ouders en zusje ook.
Je kind is je achillespees, en een kind dat al te maken krijgt met anker is iets wat mogelijk te begrijpen is...waarom moet zoiets gebeuren...?
Ik hoop dat jullie ondanks alles blijven vertrouwen dat het goed komt met Peter, en weet dat we met jullie meeleven, we bidden voor jullie.
En geef Peter een dikke knuffel van ons, hij verdient het, de lieverd!!

Lieverds, sterkte met alles, ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ben wel blij dat jullie ons op de hoogte houden.
Hopenlijk kunnen jullie toch nog een beetje genieten van de feestdagen.

Liefs, Alex en Christien

Ike zei

lieve Alide,Martin Peter en Nicky,

Wat een moeilijke tijd is dat nu toch.
Het is allemaal zo herkenbaar,ik ga in gedachten 5 jaar terug,toen Nienke hetzelfde moest doormaken als Peter.
Voor de mensen om hem heen is het ook erg zwaar,je wilt gewoon niet dat je kind zo ziek en ongelukkig is.
Hebben jullie ook de neiging om tegen de artsen en verpleekundigen te zeggen;hou toch eens op!blijf van dat kind af!
Vreselijk,maar ondertussen weet je dat je geen keus hebt.
Blijf erop vertrouwen dat de artsen er alles aan doen om dit kereltje erdoor te slepen !
Nienke moet in februari haar laatste bloedonderzoek en dan is ze voor 100% genezen verklaard,mischien geeft dat jullie een beetje hoop.
Weet dat de Heer over Peter waakt.
Ik zal voor jullie bidden hoor!
dikke kus van Ike

Ynte zei

Dag Alide en Martin
Wat een verdrietige berichten.
Vanuit De Fontein proberen we met jullie mee te leven.
Heel veel sterkte toegewenst
Ynte de Groot

Karin zei

Lieve Martin en Alide,

Och wat een naar bericht. Je wilt het zo graag anders zien, met name voor Peter zelf. Nou ligt hij weer in het ziekenhuis en hij is natuurlijk het liefste thuis. Het is voor jullie allemaal een loodzware periode. We leven erg met jullie mee. En dan heb je ook nog Nicky die je nu absoluut niet moet vergeten. We vinden jullie allemaal toppers!!
We wensen jullie weer heel veel sterkte en hopen dat Peter snel weer thuis mag komen.

Groetjes, Cornelis en Karin

Dineke zei

lieve alide,
woorden schieten me tekort en soms is het ook beter om even stilte
zijn en maar gewoon je ogen te sluiten
om zo het tot god te brengen en dat je dat mag voelen.
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
liefs dineke

Martin zei

Dag,

Man, wat een toestanden. We hopen dat in het ziekenhuis Peter weer een beetje overeind krabbelt, hoe moeilijk dat ook zal zijn.
Behalve dat we veel aan jullie denken, vragen we ook of God jullie nabij wil blijven.
We hebben bewust niet gekozen om bij jullie aan te waaien. Immers jullie hebben denken wij al genoeg aan je hoofd met je zelf.
Maar desalniettemin proberen we dicht bij jullie te staan.
Doe in ieder geval Peter en voor mij Oestinof de groeten.

Groeten,


Martin en familie.

Marga zei

Martin Alide Peter en Nicky

Wat sneu voor Peter en voor jullie!!!
Je hoopt dat Peter zich steeds beter gaat voelen, maar steeds komen er
weer complicaties bij.....
Wij wensen jullie heel veel sterkte, hopen en bidden dat het snel weer
beter gaat met Peter.

Sterkte de komende dagen...

Henk, Marga Yeraldin, Natalia en Juan

Geke zei

Hoi lieve familie,

Wat vervelend nieuws is dat zeg!!
Gisteren nog aardig de moed erin dat Peter niet hoefde te worden opgenomen, en al snel blijkt dus dat het onoverkomelijk was..Ik voel met jullie mee en weet tegelijkertijd dat ik nooit precies kan mee voelen met wat jullie nu allemaal beleven!
De spanning, hoop, frustratie, angst, zorgen, he bah! Ik hoop dat het snel stukken beter gaat met Peter! En wens jullie tot die tijd veel sterkte en een
dikke kus van Geke

Margreet zei

Hoi Alide
Heb net je berichtje gelezen. Wil je heel veel sterkte wensen voor jullie allemaal.
Wat vervelend dat het allemaal tegen loopt.
Ik denk elke dag aan jullie.
Moet nu gauw naar mijn werk, heb middagdienst.
Heel veel kusjes, margreet

Margreet zei

Lieve familie

Veel sterkte.
Wij bidden voor Peter dat hij de kracht krijgt om hieruit te komen.

groeten klaas en margreet

Nicole zei

Lieve familie

Ikdenk aan jullie en wens jullie alle liefs en vooral geluk en beteschap toe.
Dikke kuzz van ons allemaal hier.

Nicole

Annet zei

Lieve familie,
Wat ellendig allemaal. Ik hoop dat het allemaal de moeite waard zal zijn en dat jullie snel kunnen terug kijken op een rottige periode maar met een opgelucht gevoel dat het allemaal zin heeft gehad. We leven met jullie mee en helaas kunnen we verder niet meer doen. Ik bid voor jullie.
Heel veel sterkte
Lieve groet Annet meerman