donderdag 20 december 2007

We hebben vanavond het kerstfeest van school gevierd in de Fontein. Het was een erg mooi kerstfeest, waarbij ook nog even is stilgestaan bij Peter. Meester Gerrit (de directeur) heeft stilgestaan bij het feit dat het toch een ander kerstfeest was omdat er een leerling ontbrak,
Peter is ernstig ziek en is weer opgenomen in het ziekenhuis. Dit had natuurlijk tot gevolg dat ik de hele dienst erg emotioneel was en daarna ook nog, toen verschillende ouders mij sterkte wensten. Ook het medeleven van voor mij onbekende ouders doet me erg goed. Maar nu kan ik dus melden dat we vanavond na het kerstfeest Peter weer opgehaald hebben uit het ziekenhuis.
We zijn dus lekker weer met z'n viertjes het weekend. Peter mag nu thuis een paracetamol tegen de koorts en een tramadol tegen de pijn in zijn mond. Ook spoelen we vaak met een outoplossing en met een speciale spoelvloeistof. We gaan lekker het weekend genieten met z'n viertjes en het bezoek wat evt nog komt. Dan gaan we als het goed is maandag voor de laatste kuur.
We hebben nog geen uitslag van de ct scan, maar dat zullen we maandag denk ik wel horen.
Ik wilde het heel kort houden, maar het is toch weer een langer berichtje geworden.
Blijven jullie voor ons bidden??

Groeten
Martin en Alide

10 opmerkingen:

Fineke zei

Jippieeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat fijn dat Peter lekker weer thuis is.
Ik zat al weer met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, maar de tranen zitten me vandaag ook wel heel hoog hoor.
Het is toch wel een byzondere dag geweest, maar anders dan anders.

Sterkte voor a.s. maandag maar weer en

geniet van de Kerstdagen met jullie 4tjes

Liefs Fineke

Alinde zei

heel fijn om te lezen!!!!
Gezellig weekend ( voor zo ver dat mogelijk is)
Geniet van elkaar.
alinde

Janna zei

Hallo allemaal.
Ik zit hier met tranen in mijn ogen jullie verhalen te lezen!!
Het is toch ongelofelijk wat dat kereltje allemaal mee moet maken, ik heb ontzettend veel respect voor Peter hoe hij zich hier door heen slaat!!
Hopelijk nu een rustig weekend en maandag de laatste kuur zonder vervelende dingen daarbij.
We vinden erg fijn om zo via de mail op de hoogte gehouden te worden en ook hier in Noord Holland wordt vaak aan jullie gedacht!!
Hou jullie taai
Heel veel liefs van ons allemaal!!
Groetjes Janna

Karin zei

Lieve Martin en Alide,

Wat ontzettend fijn dat Peter weer thuis is. Geniet maar lekker met z'n viertjes van het weekend en sterkte met de laatste kuur.

Groetjes, Cornelis en Karin

Harm zei

Fijn dat jullie ook ons op de hoogte houden. Heel veel sterkte !! En ondank alle zorgen en verdriet een hele fijne kerst en oud-en nieuw samen gewenst.

We denken aan jullie !!!!!!


Groeten,
Harm, Joke
Annerein, Fleurieke en Jonneke

Heleen zei

Beste Martin en Alide,
Geweldig dat Peter weer thuis is. Hopelijk hebben jullie nu even rust. Alide, we vinden het fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt van jullie wel en wee.
Fijne kerstdagen gewenst.
Groet,
Heleen

Gea zei

Hoi Alide Martin en Nicky,

Fijn dat Peter zich weer wat beter voelt en dat hij weer thuis is. Hopelijk blijft het nu goed en kunnen jullie samen het kerstfeest thuis vieren.

Bert en Gea

Marga zei

Hoi

Wat fijn dat Peter weer thuis is, gelukkig weer met z'n 4-tjes in
jullie eigen huis.
Wel erg spannend lijkt me, de uitslag van de CT, ik hoop dan ook dat
het een zeer goede uitslag is.

Maar ga lekker genieten van jullie 4-tjes.....

groetjes Marga

Margriet zei

Hoi,
Fijn dat jullie 't weekend toch weer met z'n vieren zijn.
Geniet ervan, en heel veel sterkte voor maandag. In gedachten zijn we bij jullie.
Liefs, Kees en Margriet

Ans zei

Lieve Alide en familie,
Wat maken jullie toch wat mee zeg! En dat er telkens complicaties zijn bij de kuren, dat is ook zo erg, het zou zo fijn zijn als Peter gewoon na de kuur naar huis kan en dat hij dan weer wat aan kan sterken voor de volgende kuur en dat hij verder dan fijn thuis kan zijn en eventueel nog een keer naar school voor een ochtend of zo!
Ik denk veel aan jullie en wil jullie ook weer alle sterkte en kracht toewensen voor nu en de tijd die komen gaat!
We hopen dat jullie toch samen met z’n viertjes nog wel een beetje kerst kunnen vieren, met elkaar!
Sterkte…
Liefs,
Ans