donderdag 15 mei 2008

Wat eigenlijk zo gewoon is, was voor mij toch wel heel speciaal. Ik ben dinsdagmiddag 6 mei met Peter naar de kapper geweest. Heerlijk gevoel was dat. Met het haar wat korter aan de zijkanten en bovenop een flinke lading gel heeft Peter weer een leuk kapsel. Toen we terug naar huis liepen zei Peter:"mam ik voel me al weer helemaal de oude Peter". Ik werd helemaal blij en gaf hem een dikke vette knuffel. Eenmaal thuis hebben we de pet direkt bovenop de kapstok gelegd, die hebben we niet meer nodig. Nou ja, niet meer nodig?? Peter gebruikte de pet al jaren, gewoon lekker tegen de zon in je gezicht. Maar ik weet niet of hij hem daarvoor nog zal/wil gebruiken. Voor mij heeft de pet nu een andere betekenis, hij associeert mij nu met Peter's ziekte, met de chemo's en met zijn kale koppie. Wie weet lopen we binnenkort wel tegen een andere leuke pet aan, de oude blijft voorlopig lekker bovenop de kapstok liggen. Dit wilde ik even met jullie delen. Ik vond het geweldig dat het weer kon.

Alide

Geen opmerkingen: