donderdag 22 november 2007


Hier even een vervolg berichtje.

We kregen vanmiddag te horen dat de ct scan, die voor maandag gepland staat morgen tegen 15.00u al plaats vindt.
In de vorige mail liet ik weten dat Peter gelaxeerd moet worden, dit had ik verkeerd begrepen. Peter zijn darmen moeten wel leeg zijn en daarom moet hij 4 uur van te voren nuchter zijn.
Wel krijgt hij vanaf vanavond via de sonde contrast vloeistof toegediend, zodat de hele buikholte dan goed zichtbaar is, dit zal de hele nacht zo doorgaan. We zijn natuurlijk erg blij dat het nog voor het weekend gebeurt. Als alles goed gaat en de eerste uitslagen zijn goed kan het zijn dat Peter het weekend zelfs een nachtje naar huis mag. Wel moeten Martin en ik dan nog even leren hoe we de pomp van zijn sondevoeding moeten gebruiken, maar indien nodig heb ik evt. nog collega's achter de hand .
Peter zegt, hoe eerder de scan, hoe eerder de uitslag, hoe eerder ze hem beter kunnen maken. Zo positief als hij is proberen wij ook te zijn. Dit was het voor nu.
Blijf allemaal voor ons bidden dan kan het alleen maar goed komen.

Groeten Martin en Alide

8 opmerkingen:

Gea en Nienke zei

Lieve Martin en Alide,

Na de mail bij Suzan gelezen te hebben, had ik een brok in m'n keel . Wat een gebeurtenissen bij jullie!!
Fijn, dat er vrijdag nog een scan gemaakt kon worden, en hopelijk zijn de vooruitzichten dan goed. Lieve mensen, we denken aan jullie, en bidden voor Peter. Sterkte.

Een dikke zoen van Gea en Nienke.

Harm zei

Lieve Alide en Martin,

Met verbijstering heb ik net jullie mailtjes gelezen. Wat zullen jullie vreselijk bezorgd zijn. Wat kan ik er verder over zeggen......

Ik wil het er bij laten om jullie allemaal, Peter in het bijzonder, maar ook jullie als ouders en zusje, de opa's en oma's en alle anderen die dicht om jullie heen staan enorm veel kracht en moed toe te wensen!!!

Ik hoop, wens en bid met jullie mee voor een goed vervolg.

Groeten,
Harm Walma

Dineke zei

beste alide en martin en niet te vergeten nicky,wat zullen jullie gescrokken zijn.ik wist tenminste
niet wat ik las.
de ct is inmiddels achter nde rug maar je hebt nog geen uitslag warschijnlijk.
ik hoop en bid voor jullie dat het goed mag zijn en anders dat het goed te behandelen is.
als je behoefte hebt om van je af te praten of erover praten je mag me altijd bellen ook al is het s'"nachts gewoon
doen hoor.voor jullie allemaal een dikke knuf dineke

Karin en Cornelis zei

Hallo Martin en Alide,

Tjonge jonge wat een spanning. Heel veel sterkte vanmiddag en met het wachten op de uitslag. We denken aan jullie.

Groetjes, Cornelis en Karin

Annet zei

Hoi

Ik ken jullie gezin niet zo goed alleen jou, Alida, maar ik begrijp uit jullie mail dat jullie een spannende tijd tegemoet gaan. Wat een schrik! Is dit al een tijdje gaande of heel plotseling. Het is toch je grootste angst, dat je kind ziek wordt.Peter klinkt erg dapper, zoals ik het lees, en ik hoop dat de uitslag positief is en dat de behandeling mee zal vallen. Heel veel sterkte vandaag en voor de komende tijd.

Denk aan jullie

Annet Meerman

Jeannette zei

Lieve familie,

Ik schrok enorm van jullie bericht! Ik had wel in jullie msn naam gezien dat jullie in het ziekenhuis waren (geweest) maar ik had nooit kunnen bedenken dat het om zo'n nare reden zou zijn. Ik weet natuurlijk niet wat eraan vooraf gegaan is met Peter. Of hij al langer last had, of dat hij plotseling last kreeg. Maar dit zet wel je hele leven op zijn kop.
Ik vind het heel fijn dat jullie ons ook betrekken in de berichtgeving. Ik leef met jullie mee en wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd, hoe die er ook uit zal zien. Natuurlijk sturen we Peter snel een kaartje! Dat is één van de weinige dingen die wij kunnen doen.

Nogmaals heel veel sterkte toegewenst!

Liefs Jeannette (ook namens AJ)

Marieke zei

hey meissie ik bid met je mee dat alles goedkomt.en als hij het karakter van zijn moeder heeft dan komt het wel goed,ik denk aan jullie in deze zware tijd

liefs marieke portman

Fineke zei

Lieve Alide, Martin en kinderen,

Fijn dat jullie deze manier hebben gevonden om elke belangstellende op de hoogte te houden.
Mooi te horen dat hij het weekend naar huis mag en dat hij zo positief ingesteld is.

Ik heb vanavond op je gewacht Alide maar misschien was Nicky wel moe en ben je lekker naar huis gegaan en gelijk heb je. We zien elkaar vast nog vaak genoeg.
Je weet de deur staat altijd open.

Liefs Fineke

Lots of wishes and health.